Sabtu, Oktober 11, 2008

Cerita Pengusaha Cendawan di Kuala Selangor

...
Saya baru menerima mesej daripada seorang pengusaha cendawan yang ingin memaklumkan tentang projek cendawan beliau di Kuala Selangor. Sukacita saya war-warkan di sini jika anda yang ingin mendapatkan bekalan cendawan segar dalam kuantiti yang banyak atau membuat lawatan sambil belajar boleh hubungi pihak yang dinyatakan iaitu En. Mirza atau Pak Hassan.
.......
... ...
Berikut saya paparkan info daripada email beliau dan diharapkan bisnes cendawan yang makin berkembang pada masa kini dapat dimanfaatkan bersama demi kebaikan semua.


...

Asalamualaikum.....pe khabau, T Kasih kerana sudi dan memberi peluang kepada saya untuk mempromosikan cendawan saya di kebun. Sebenarnya projek menanam cendawan nie lama dah...Bangunan saya panjangnye 100 ' x 44' memuatkan lebih 70,000 kompos....sekarang dah berhasil..... kalau nak datang melawat silakanlah...kebun di lot 164 kampung bukit kemuning 45000 kuala selangor.....okla terima kasih ...jasa mu di kenang.
...
Sila hubungi.
....
En Mirza / Faizul : 018 2120 203
Pak hassan : 019 2193 618



Tiada ulasan:

a> Related Posts with Thumbnails