Jumaat, Disember 28, 2007

Pembekal Benih Cendawan

..Cendawan Dalam Botol
..
Cendawan Global menambah satu lagi produk dan perkhidmatan belian secara online dengan menawarkan benih cendawan kepada pengusaha cendawan yang memerlukan bekalan yang banyak dan berterusan. Saya akan pastikan benih ini berkualiti dan boleh menghasilkan cendawan dengan kadar kejayaan yang tinggi.
..
Stok Benih Cendawan
..
Anda boleh membuat pesanan dengan saya (019-7589774) dan ia boleh dihantar samada melalui pos atau pun pengangkutan biasa. Harga boleh dirunding. Bagi memudahkan lagi, saya akan membuat simpanan stok benih cendawan di rumah saya dan kepada sesiapa yang berminat, boleh datang sendiri ke alamat rumah saya terutama yang tinggal di sekitar Lembah Klang.

Benih Cendawan Dalam Beg
..
Semalam ada rakan kita, pengusaha dari Perak, call saya nak dapatkan benih cendawan. Bekalan benih cendawan ini saya dapatkan daripada rakan saya En. Rasul, Mentah Resources yang semakin berkembang dalam memenuhi keperluan penanaman cendawan di Malaysia. Anda boleh hubungi saya samada tel / sms.

Tiada ulasan:

a> Related Posts with Thumbnails