Rabu, Julai 23, 2008


Anda tercari-cari jawapan kepada
"Bagaimana hendak jadi kaya?"

Pelajari Minda, Strategi dan Teknik Kekayaan
8 Ikon Jutawan Malaysia!

Kini, ikon usahawan Jutawan, Jurulatih Jutawan, Jutawan MLM, Jutawan Senyap, Jutawan Berani Gagal dan Jutawan Internet mendedahkan STRATEGI SEBENAR DAN SATU-SATUNYA CARA bagaimana ANDA boleh mencapai kejayaan dalam bidang kewangan dengan cepat!


Saya yakin ramai di antara anda telah maklum iaitu matlamat saya ialah untuk menjadi jutawan pada tahun 2012 seperti yang dipaparkan sebelum ini.

Untuk jadi jutawan.....

Anda perlu jual sesuatu dengan keuntungan RM1,000,000 kepada 1 orang atau...
..
Anda perlu jual sesuatu dengan keuntungan RM100,000 kepada 10 orang atau...
...
Anda perlu jual sesuatu dengan keuntungan RM10,000 kepada 100 orang atau...
...
Anda perlu jual sesuatu dengan keuntungan RM1,000 kepada 1,000 orang atau...
...
Anda perlu jual sesuatu dengan keuntungan RM100 kepada 10,000 orang atau...
...
Anda perlu jual sesuatu dengan keuntungan RM10 kepada 100,000 orang...
...
Atau apa sahaja di antaranya!
...
Ramai antara kita dengan skill yang ada, hanya yakin dan berkebolehan menjual sesuatu yang berharga antara RM10-RM100. Sekiranya anda tergolong di sini dalam perniagaan anda, maksudnya, anda memerlukan antara 10,000 - 100,000 pelanggan.

Jadi, fikirkan pula, untuk mendapat berpuluh-puluh ribu pelanggan… berapa lama masa anda akan ambil? Lama bukan?
...
Inilah berita baiknya!
...
Dengan bermula menjual sesuatu yang memberi keuntungan RM10, anda akan menjadi lebih yakin menjual sesuatu yang memberi keuntungan RM100. Apabila anda yakin menjual sesuatu yang memberi keuntungan RM100, anda akan menjadi yakin menjual seusatu yang memberi keuntungan RM1,000.
...
Apabila sampai tahap ini, anda hanya perlu 1,000 pelanggan sahaja untuk menjadi jutawan!
...
Seperti kata pepatah, perjalanan beribu batu bermula dengan satu langkah. Walaupun anda tidak boleh jadi jutawan dalam sekelip mata, tetapi, dengan cara yang betul, anda boleh mendapat pendapatan tambahan untuk anda dan keluarga.
..
Untuk menjadi jutawan, bukanlah perkara yang senang dan boleh goyang kaki untuk mencapainya. Yang pling penting adalah perancangan, usaha yang gigih dan teratur serta sikap yang positif untuk berjaya.
...
Bermula semalam (22 Julai), saya telah melanggani ebook Mentor Jutawan daripada jutawan internet Malaysia yang kebetulan memang seorang mentor saya walaupun dari jauh iaitu Irfan Khairi. Beliau saya anggap sebagai Rich Dad saya.
...
Setelah menanti sekian lama, akhirnya muncul ebook ini yang pada pendapat saya merupakan satu buku yang penting untuk dijadikan panduan mencapai matlamat menjadi seorang jutawan. Tiada yang lebih meyakinkan dan bermanfaat untuk pergi ke sesuatu destinasi selain bertanyakan orang yang telah sampai ke sana!



...
Jika anda masih tertanya-tanya dan mencari manual lengkap dan tip-tip berguna daripada jutawan Malaysia, ebook ini adalah jawapannya. Ebook Mentor Jutawan ini boleh dilanggan melalui blog www.cendawanglobal.blogspot.com dan juga www.nizamsurf.blogspot.com. Selamat maju jaya dan selamat datang ke dunia jutawan!
...



Tiada ulasan:

a> Related Posts with Thumbnails