Rabu, November 28, 2007

Global Kit

Atas permintaan ramai dan juga perkembangan minat orang ramai yang semakin meningkat terhadap penanaman serta bisnes cendawan, team Cendawan Global hari ini melancarkan satu produk dipanggil Global Kit. ..
..
Ia merupakan satu set lengkap terdiri daripada 5 beg cendawan berbenih separa matang, 5 biji stopper, buku manual penjagaan dan 1 botol EM 500ml (Effektif Mikrob) bagi penanaman Cendawan Tiram Kelabu. Kiranya anda boleh terus peramkan ia untuk melihat hasil dan perkembangannya terutamanya kepada first timer / beginner yang tidak mempunyai asas kepada penanamannya serta bagi mengurangkan risiko. Anda juga boleh menghubungi saya sekiranya ingin mendapatkan nasihat tentang penjagaannya selepas menerimanya nanti..
....
..
Tujuan utama ialah untuk membiasakan bakal penanam dan usahawan cendawan dengan proses perkembangan cendawan sebelum mula menanamnya dalam skala yang besar. Juga, risiko kerugian dan penyakit dapat dikurangkan di samping keluaran yang lebih bermutu kerana beg cendawan matang ini dibekalkan oleh pengusaha yang berpengalaman. ..
..
Satu lagi kelebihan ialah Kit Asas Cendawan Global ini akan dijual secara online dan ia akan dihantar terus ke pintu rumah anda. Jumlah minimum kuantiti pesanan ialah 1 set pada harga pengenalan RM50 termasuk kos penghantarannya...
..
Pada peringkat permulaan ini, kami mulakan di kawasan sekitar Lembah Klang dan akan dikembangkan ke seluruh Malaysia sekiranya ada permintaan tetapi mungkin kos penghantaran akan meningkat berdasarkan lokasi. Perkhidmatan courier samada poslaju dan lain-lain perkhidmatan swasta akan digunakan dan no. rujukan penghantaran akan dipaparkan bagi kemudahan anda.
.
..Bagaimana untuk membuat pesanan? ..

MASUKKAN RM50 UNTUK PEMBELIAN
KIT ASAS CENDAWAN GLOBAL

.. KE AKAUN :

MAYBANK : 1510-7116-7133
AHMAD HANIZAM BIN ABDULLAH

.. @

CIMB BANK :. 0506-0078-123525

AHMAD HANIZAM BIN ABDULLAH

SMS
NAMA PENUH
ALAMAT KEDIAMAN / TEMPAT PENGHANTARAN
NO. H/P
NO. TRANSAKSI
MASA & TARIKH PEMBAYARAN

KE
019 758 9774 (NIZAM) ....

GLOBAL KIT AKAN DIHANTAR DALAM TEMPOH 3 HARI BEKERJA!

Tiada ulasan:

a> Related Posts with Thumbnails