Jumaat, Disember 07, 2007

Pembekal Bahan Mentah Cendawan

  • Sukar mendapatkan bahan mentah untuk penyediaan media cendawan?
  • Memerlukan bekalan dalam kuantiti besar dan konsisten pada kadar segera?..

Masalah tersebut boleh diselesaikan kerana kini Cendawan Global mengorak langkah setapak lagi dengan memeterai Perjanjian Persefahaman (MOU) dengan pembekal bahan mentah antara yang terbesar di Negeri Sembilan iaitu Mentah Resources. (http://www.mentahresources.blogspot.com/)
..
Syarikat ini merupakan satu kumpulan dengan pemilik perusahaan cendawan di Kundur, Rembau. Saya di pihak Cendawan Global amat berbesar hati kerana diberi kepercayaan untuk memasarkan bahan mentah tersebut yang terdiri daripada dedak padi, kapur pertanian, beg cendawan berbenih dan lain-lain lagi.
..

Stok Kapur Pertanian

Pendek kata, cuma sebut sahaja apakah keperluan anda berkaitan penanaman cendawan, kami akan uruskan segalanya dan yang paling penting ia ditawarkan kepada anda pada harga promosi bagi bulan ini sebelum harganya dinilai semula pada bulan Januari 2008 nanti.
..
..

Stok Dedak Padi

Berdasarkan pengalaman sebagai pengusaha cendawan sendiri, syarikat yang dijalankan oleh En. Rasul dan dua orang lagi rakan kongsinya ini telah sedia maklum dan tahu selok-belok keperluan bagi penanaman cendawan. Oleh sebab itu, inisiatif membekalkan bahan mentah ini diambil kerana pengusaha cendawan komersil memerlukan bahan mentah ini dalam kuantiti yang besar, konsisten dan pada harga yang berpatutan. Pada masa ini kesemua stok disimpan di Senawang, Negeri Sembilan.
..

Beg Cendawan Berbenih

Segala urusan pesanan boleh dibuat melalui saya samada secara online ataupun offline dan cara bayaran ialah cash-on-delivery (COD). Anda juga boleh hubungi En. Rasul untuk sebarang pertanyaan yang berkaitan.

Nizam - Cendawan Global (019 7589774)

Rasul - Mentah Resources (019 6693718)


Mentah Resources

No 30, Jalan PS 1/5, Taman Pinggiran Senawang,

71450 Sg Gadut,

Negeri Sembilan.

Jadi jangan lepaskan peluang anda untuk mendapatkan bekalan sementara harga masih dalam tempoh promosi!

2 ulasan:

david santos berkata...

Great work, thank you

Tanpa Nama berkata...

Thank you David. It is combination between interest and passion on mushroom & business.

a> Related Posts with Thumbnails