Isnin, Mac 31, 2008

Jaringan Pengusaha Cendawan

Assalamualaikum dan Salam sejahtera. Sebenarnya matlamat asal saya wujudkan blog ini adalah untuk menemukan bakal pembeli dan penjual cendawan serta membantu kelancaran urusniaga sekiranya ada. Misalnya semalam saya bertemu dengan seorang pengusaha cendawan, En Shukri, yang baru berjinak-jinak dan berkenalan dengan perusahaan cendawan tiram kelabu dari syarikat Maizer Enterprise.
..
Hasil perbincangan, beliau melahirkan hasrat untuk memasarkan hasil cendawan yang baru diusahakannya di kawasan Kajang dengan jumlah beg pada masa ini dalam 6000 beg. Jangkaan pengeluaran ialah pada bulan Mei 2008. Saya bagi pihak Cendawan Global mengalu-alukan sesiapa yang memerlukan bekalan cendawan segar dari Kajang supaya menghubungi beliau di talian 012 9774 964 (Shukri) atau boleh layari blog beliau di www.maizerenterprise.blogspot.com untuk maklumat lanjut.
..
Saya juga mengalu-alukan jika sesiapa yang ingin mencari pemborong cendawan atau bekalan cendawan segar supaya memaklumkan kepada saya seperti email, poskan di ruangan chatting atau sms supaya lebih mudah segala urusan berkaitan.
..
Insyallah saya akan cuba usahakan sebaik mungkin agar usaha yang anda lakukan memperolehi kejayaan dan sedikit sebanyak dapat mengembangkan lagi jaringan pengusaha cendawan di Malaysia.

Tiada ulasan:

a> Related Posts with Thumbnails