Rabu, Mei 07, 2008

Perkembangan Peserta Kursus Intensif Cendawan

..
..

Dua hari lepas saya dihubungi oleh saudara Zaidi, salah seorang peserta kursus yang hadir pada bulan Disember 2007 yang lepas. Saya masih ingat lagi kami sempat bertukar-tukar contact no. sebelum sesi kursus bersurai. Beliau memaklumakn baru sahaja memulakan projek cendawannya di kawasan Klang dengan saiz rumah cendawan boleh memuatkan sehingga 10,000 beg.
..
Projek ini akan diusahakan beliau bersama 4 orang lagi rakan kongsi. Dalam masa terdekat ini En. zaidi akan menghantar perkembangan terbaru beliau beserta gambarnya sekali dan saya akan paparkan di Cendawan Global ini untuk para pengunjung. Sebenarnya memang dari dulu lagi saya merancang untuk memaparkan perkembangan para peserta kursus cendawan setelah mereka mengikuti kursus intensif terutama dari En. Zul, Cendawan Puchong.
..
Kepada yang berminat, anda boleh hantarkan cerita terbaru anda dengan menyertakan sedikit sebanyak maklumat seperti:
..
1. Nama syarikat (jika ada)
2. Tempat projek cendawan
3. Jenis cendawan diusahakan
4. Siapa yang mengusahakan
5. Target dalam bisnes ini
6. Kejayaan terbesar setakat ini
7. Lain-lain tambahan
..
Anda boleh emailkan kepada saya di nizamsky@gmail.com dan sertakan juga gambar termasuk promosi daripada produk dan perkhidmatan anda.
Di samping cerita tentang perkembangan mereka (macam rancangan realiti pulak), saya akan berusaha sebaik mungkin untuk "matching' antara para pengusaha atau pengeluar cendawan yang ada di seluruh Malaysia dengan para bakal pembeli atau mereka yang memerlukan bekalan cendawan. Sebolehnya kita ingin melihat industri ini terus berkembang dan boleh memberikan sumbangan bagi meningkatkan ekonomi keluarga dan negara.

..



..
Dan kepada yang berminat untuk menghadiri kursus intensif cendawan, anda masih berpeluang kerana pendaftaran dibuka sekarang. Sila hubungi pihak urusetia untuk maklumat lanjut.

Tiada ulasan:

a> Related Posts with Thumbnails