Jumaat, September 26, 2008

Semakan Harga

Saya bersyukur kerana bermula daripada pos pertama di blog cendawan global bulan julai tahun lepas sehinggalah sekarang, pengunjung dan peminat cendawan sentiasa memberikan sokongan dan respon ke atas setiap usaha yang dilakukan di sini untuk mengembangkan lagi bisnes cendawan secara online dan offline.
....
Adalah menjadi hasrat saya untuk menawarkan produk dan perkhidmatan yang terbaik kepada para pelanggan namun di atas kesan kenaikan harga hampir kesemua bahan, saya mengumumkan berikut adalah semakan harga produk dan perkhidmatan terkini.
...
Berikut adalah harga baru kami:
....
Global Kit 101
......

Global Kit 102

RM70 (Semenanjung Malaysia)

RM90 (Sabah / Sarawak)

.......

VCD Teknik Asas Cendawan : RM50

....

Setakat ini produk yang melibatkan penghantaran menggunakan perkhidmatan pos sahaja yang disemak semula. Bagi kursus dan ebook, masih pada harga yang asal. Diharapkan dengan harga baru ini dapat membantu dalam usaha kami mengembangkan lagi industri cendawan di Malysia dan global.

..

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pelanggan Cendawan Global yang pernah melanggan produk dan perkhidmatan kami secara langsung dan tidak langsung. Kepada kaum muslimin dan muslimat, saya dan keluarga mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin atas segala kesilapan.



Tiada ulasan:

a> Related Posts with Thumbnails