Jumaat, Februari 20, 2009

Peluang bisnes dari Cendawan Puchong

Berita Baik kepada pengusaha cendawan di sekitar Lembah Klang kerana rakan saya, En. Zul dari Cendawan Puchong menawarkan peluang bisnes seperti berikut:
..
"Saya mencari pembekal cendawan segar (loose packing) tapi dah potong akar. Harga RM6/kg (boleh runding). Daily supplier dalam 50kg – 100kg. Term ikut keadaan. Sebolehnya COD la...."
..
H/P: 019-2071743 (Zulkifli)
...
...



..
Juga kepada yang berminat untuk menghadiri kursus cendawan, boleh hubungi pihak urusetia berdasarkan tarikh yang tertera. Bisnes cendawan memerlukan promosi dan maklumat yang berterusan agar ia boleh meningkatkan lagi jualan dan seterusnya menyumbang kepada kejayaan projek yang dilancarkan.
..
Suka saya petik satu maklumat yang saya dapat mengenai pemasaran atau marketing:
..
"Marketing is not the art of finding clever ways to dispose of what you make. It is the art of creating genuine customer value."
..
Sebab tu saya memilih bisnes ini berbanding peluang yang lain.

Tiada ulasan:

a> Related Posts with Thumbnails