Rabu, April 06, 2011

Kisah usahawan cendawan di Kedah

Saya merasa amat berbesar hati dan bertuah kerana seorang usahawan cendawan dari Kampung Pulau Pisang, Jitra, Kedah sudi berkongsi cerita tentang perusahaan dan hasil cendawan beliau.

Nama beliau ialah Fazlilawati Othman (Wati) dan boleh dihubungi di 013-508 8552.

Perusahaan cendawan dan bongkah. Membekalkan bongkah yang separa matang, matang dan juga hasil cendawan segar di sekitar Jitra dan juga Kedah. Cendawan segar = RM6, bongkah = RM1 serta bahan-bahan untuk membuat bongkah cendawan termasuk EM.

Berita baik buat warga utara kerana lebih mudah untuk anda mendapatkan bekalan terutamanya benih cendawan yang semakin sukar untuk diperolehi buat masa ini.



5 ulasan:

ku mohamad Yusuff berkata...

Akum..pd pengusaha cendawan BUMIPUTRA syarikat sy YR AGRO TECH
Menyediakan :
Baja Organik dan EM
Sila hubungi: 013 4051560
En Ku Mohamad Yusuff

Abdul Fattah bin Roslan berkata...

Salam,
Saya berminat dengan bongkoh cendawan yang dijual oleh pihak tuan. Boleh saya tahu samada tuan mash menjalankan lagi tak jualan tersebut?

Abdul Fattah bin Roslan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
haney5151 berkata...

Saya pernah beli bongkah dari wati. Bongkah yg d beli x berapa elok ada yg x keluar cendawan dan yg keluar pun hanya satu kali saja lepas tu bongkah tersebut akan menjadi hitam. Saya mengalami kerugian bila bongkah bertukar jadi hitam.

Unknown berkata...

saya muhammad arif bin mohamed pelajar subjek agricultural production economy Universiti Utara Malaysia, saya ingin berjumpa dengan wakil pihak tuan untuk menjalankan tugasan bagi subjek tersebut..dengan siapa saya boleh berhunbung?

a> Related Posts with Thumbnails