Selasa, September 03, 2013

Sesi temu dan beramah mesra


Minggu lepas, pihak Cendawan Global telah menerima kunjungan daripada adik-adik pelajar dari IKM Besut. Tujuan utama ialah untuk menemuramah pemilik bisnes Portobello Resources iaitu En. Ahmad Hanizam Abdullah yang kebetulan adalah saya sendiri. 

Ada empat orang sebenarnya sebab yang tiada dalam gambar iaitu adik Khairudin ialah orang sedang menangkap gambar ini. Banyak perkongsian yang dibuat dan sebenarnya lebih kepada sesi soal jawab berkaitan pengalaman dan mereka juga ingin mengetahui sebab utama saya memilih bidang ini dan juga pencapaian serta kejayaan yang telah dicapai sehingga kini.

Apa yang saya kongsikan ialah bidang ini mempunyai potensi yang luas untuk berkembang dan sekiranya diusahakan dengan bersungguh-sungguh maka kejayaan akan menjadi milik kita dengan izinNya. Insha Allah..

Prinsip saya, "manfaat kulat dikongsi bersama."

Terima kasih sekali saya ucapkan kepada adik-adik berempat dan saya ucapkan selamat maju jaya di dalam pelajaran anda. :)


Tiada ulasan:

a> Related Posts with Thumbnails