Sabtu, Mac 02, 2013

Perlukan bantuan dan maklumat cendawan

Assalamualaikum wbt.

Saya Siti Fadhilah dr Kepala Batas, Penang. Saya sebenarnya memerlukan beberapa jenis cendawan seperti:

1. Cendawan jerami padi (volvariella volvacea)
2. cendawan seri pagi @perut lembu (clitocybe alexandrii)
3. Cendawan monkey head (Hericium erinaceus)
4. Cendawan tiram selain, cendawan tiram putih dan kelabu iaitu seperti cendawan tiram kuning dan pink.

Jenis2 cendawan ini akan digunakan untuk kajian Sarjana saya di USM. Saya masih lg mencari pengusaha yang berdekatan di bhg utara tetapi masih belum menemui pengusaha yang masih lagi menjalankan perusahaan ini dan mempunyai cendawan tersebut. Sekiranya pihak tuan mempunyai maklumat mengenai cendawan di atas, samada rakan2 niaga tuan mempunyai bekalan atau tuan sendiri mengusahakannya bolehlah menghubungi saya             019 4491343       . 

Kerjasam pihak tuan amatlah dihargai


Sekian terima kasih

Siti Fadhilah Musa
Infectious Disease Cluster
IPPT, USM
Kepala Batas, Penang

Cendawan Global: Saya siarkan permintaan daripada Cik Siti Fadhilah ini dan memohon jasa baik anda, pelawat blog ini untuk menghubungi beliau secara terus jika anda mempunyai apa2 info tentang jenis cendawan yang beliau minta. Terima kasih.

Tiada ulasan:

a> Related Posts with Thumbnails